Kontakt

Porozmawiajmy o Twojej infrastrukturze IT

Napisz kilka zdań, w jakiej sytuacji jest obecnie Twoje IT i czego oczekujesz. Odezwiemy się z propozycją współpracy.

Godziny wsparcia

Standardowe godziny pracy:

  • • Poniedziałek–Piątek: 8:00–18:00
  • • Weekendy i święta: wsparcie po wcześniejszym ustaleniu

Możliwe indywidualne umowy SLA z rozszerzonymi godzinami dostępności (dyżury).

Dane do faktury

Tutaj możesz wstawić:

  • • pełną nazwę firmy / spółki,
  • • adres, NIP, REGON, KRS,
  • • numer konta bankowego.

Dane możesz uzupełnić, gdy forma prawna firmy będzie już ustalona.

Formularz kontaktowy

Po podpięciu backendu formularz będzie wysyłał zgłoszenie na e-mail lub bezpośrednio do panelu klienta (gdy zostanie uruchomiony).